Wednesday 5 November 2014

TAHNIAH BUAT YANG CEMERLANG : APC 2014

Tuan Pengarah KEMAS Negeri Perak berucap semasa APC KEMAS 2013
Penganugerahan ini merupakan penghargaan dan pengiktirafan Kerajaan kepada anggota perkhidmatan awam yang telah mempamerkan perkhidmatan yang cemerlang dan kualiti kerja sepanjang tahun yang mempunyai kelebihan tertentu berbanding dengan pegawai lain.

Matlamat Anugerah Perkhidmatan Cemerlang adalah bertujuan untuk menginstitusikan budaya yang cemerlang di kalangan penjawat awam dimana setiap mutu dan penghasilan nya melebihi dari keperluan dan tanggungjawab biasa bagi jawatannya. Disamping itu perkhidmatan yang diberikan itu boleh menjadi contoh dan ikutan serta boleh diteladani ke arah memajukan perkhidmatan awam.
Puan Salasiah Bt Zakaria

Bagi tahun 2013, sebanyak 2 Pemaju Masyarakat KEMAS Parlimen Ipoh Barat telah dipilih untuk menerima Anugerah Perkhidmatan Cemerlang KEMAS Perak 2013 iaitu Puan Salasiah Bt Zakaria yang bertugas sebagai Pemaju Masyarakat Tabika di TBK Jalan Hospital, Ipoh serta Puan Nor Nawar Hanim Bt Noorsam sebagai Pemaju Masyarakat Tabika di TBK Kg Tersusun Sg Pari, Buntong.
Puan Nor Nawar Hanim Bt Noorsam
Kami warga KEMAS Ipoh Barat berbangga dengan penghargaan yang telah diberikan kepada yang terpilih dan ingin merakamkan tahniah kepada Puan Salasiah dan Puan Hanim. Semoga dengan anugerah ini akan memacu peningkatan prestasi yang lebih cemerlang di masa hadapan.

No comments:

Post a Comment